הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2008 11:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  שימון
נושא: שימון תאריך: 7/30/2008 11:31:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

נכון ש-WD40 אינו מומלץ לשימון, מכיוון שהוא מתנדף.
לחסכנים בכסף (אך לא בעבודה) ניתן לשמן בשמן מנוע רגיל (ליטר יספיק לשנים רבות) אך חשוב לנגב היטב, בייחוד אם יש בלמי דיסק.
שמן מנוע יצבור יותר לכלוך ויבצע את תפקידו פחות זמן.
שמן ייעודי יצבור פחות לכלוך וישאר זמן רב יותר. ובכלל, שמן ייעודי מחזיק הרבה מאוד זמן.


חזרה לפורום