טקסט הודעת פורום
| 7/30/2008 11:41:00 AM |
|
נושא: תודה! תאריך: 7/30/2008 11:41:00 AM
מחבר/ת: ליאור אסיס
זה מה שחשבתי... והוא עוד קורא לי פולני שאני עושה לו הרצאות ש WD-40 משמן אולי אבל לא מתאים... לצירים של הדלת במקלחת בבית-מקסימום תודה על התשובה הזריזה :) :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|