הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2008 11:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור אסיס עם תוכן  תודה!
נושא: תודה! תאריך: 7/30/2008 11:41:00 AM
מחבר/ת: ליאור אסיס

זה מה שחשבתי...
והוא עוד קורא לי פולני שאני עושה לו הרצאות ש WD-40 משמן אולי אבל לא מתאים...
לצירים של הדלת במקלחת בבית-מקסימום
תודה על התשובה הזריזה :) :suss:


חזרה לפורום