טקסט הודעת פורום
7/30/2008 11:43:00 AM
ליאור אסיס
אהה עוד משהו..לגבי דיגריזר..חובה?
נושא:
אהה עוד משהו..לגבי דיגריזר..חובה?
תאריך:
7/30/2008 11:43:00 AM
מחבר/ת:
ליאור אסיס
דיגריזר בעצם מפרק את השמן הישן יחד עם הלכלוך נכון?
ואז אני משמן מחדש...
כל כמה זמן בערך צריך לשמן?
:confused:
חזרה לפורום