הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2008 11:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור אסיס עם תוכן  אהה עוד משהו..לגבי דיגריזר..חובה?
נושא: אהה עוד משהו..לגבי דיגריזר..חובה? תאריך: 7/30/2008 11:43:00 AM
מחבר/ת: ליאור אסיס

דיגריזר בעצם מפרק את השמן הישן יחד עם הלכלוך נכון?
ואז אני משמן מחדש...
כל כמה זמן בערך צריך לשמן?
:confused:


חזרה לפורום