הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2008 11:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אז זהו, WD-40
נושא: אז זהו, WD-40 תאריך: 7/30/2008 11:52:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מכיל גם מרכיבים שחודרים ומפרקים, וגם משאיר שכבת שימון.

המצדדים בWD-40 משתמשים בו כמעט כל רכיבה - ואז יש להם שרשרת נקיה ומשומנת, שמחזיקה לאורך שנים.

אישית, כאחד ששוכח לתחזק, אני מעדיף שמן ייעודי, שמחזיק מעמד לאורך זמן. בטווח הארוך זה לא עולה יותר....


חזרה לפורום