נושא: אז זהו, WD-40 תאריך: 7/30/2008 11:52:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
מכיל גם מרכיבים שחודרים ומפרקים, וגם משאיר שכבת שימון.
המצדדים בWD-40 משתמשים בו כמעט כל רכיבה - ואז יש להם שרשרת נקיה ומשומנת, שמחזיקה לאורך שנים.
אישית, כאחד ששוכח לתחזק, אני מעדיף שמן ייעודי, שמחזיק מעמד לאורך זמן. בטווח הארוך זה לא עולה יותר....
|