טקסט הודעת פורום
7/30/2008 11:54:00 AM
ליאור אסיס
אוקיי :eek:
נושא:
אוקיי :eek:
תאריך:
7/30/2008 11:54:00 AM
מחבר/ת:
ליאור אסיס
אז WD40 זול ומנקה ומשמן אבל טוב רק לטווח הקצר...
הבנתי
:eek: תודה!
חזרה לפורום