הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2008 11:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור אסיס עם תוכן  אוקיי :eek:
נושא: אוקיי :eek: תאריך: 7/30/2008 11:54:00 AM
מחבר/ת: ליאור אסיס

אז WD40 זול ומנקה ומשמן אבל טוב רק לטווח הקצר...
הבנתי
:eek: תודה!


חזרה לפורום