נושא: לאחר שוידאת חיזוק ברגים תאריך: 7/30/2008 11:54:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
(לא להגזים עם זה. האופניים לא מיועדים להידוק בעזרת מאריך של שני מטר, ובעצם, גם ברגים של גלגלי רכב לא).
בדוק: * האם הציוץ קשור לפעולת הדיווש? * האם הציוץ מתקיים גם בעת עמידה? * הרכיבה על כביש?
נסה לאפיין מתי יש ומתי אין ציוצים, ויהיה לך קל בהרבה למצוא את מקורם.
|