נושא: אלעד, תאריך: 11/2/2002 8:06:00 PM
מחבר/ת: איתי רוזנבלום
טוב מאוד שאתה רושם את זה. צריכים לדעת על זה. אני אישית לא רשמתי על זה כי פשוט לא ידעתי על זה. להזכירך או אם לא ידעת אז לידיעתך, אני רק באתי לצלם לאתר שלי ולא לקחתי חלק במרוץ כך שלא ידעתי מה שקורה מסביב מלבד זמנים ופערים שמדדתי לקבוצה שלי. תודה רבה על המחמאה :-)
|