נושא: בנייה נכונה של אימון ותזונה תאריך: 7/30/2008 2:31:00 PM
מחבר/ת: גוטה גוטה
שלום לכולם
אני רוכב מתחיל (כבר חודשיים ) , הייתי רוצה לדעת כיצד אני יכול לבנות לעצמי תוכנית רכיבה אשר תעזור לי לבנות את הכושר בצורה הנכונה והטובה ביותר הן מבחינת תזונה נכונה והן מבחינת כמות ועומס רכיבה ?
תודה
|