טקסט הודעת פורום
| 7/30/2008 5:08:00 PM |
|
נושא: התחרעות ברברית תאריך: 7/30/2008 5:08:00 PM
מחבר/ת: נעם לשם
שמעו חבריה, מה אתם ממליצים לי כדי להתחרע בשטחלאשטח עם תקציב של עד 2000 שקל??? אני יודע לתחזק אופניים ככה שאין לי בעייה אם הם יתפרקו כל שבוע
|
חזרה לפורום |
|
|