הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2008 6:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלדד קניאל עם תוכן  תפרק ותחזיר........
נושא: תפרק ותחזיר........ תאריך: 7/30/2008 6:49:00 PM
מחבר/ת: אלדד קניאל

את הגלגל, יכול להיות שלכלוך כלשהו נמצא בין הדיסקיות וגורם לציוץ.


חזרה לפורום