טקסט הודעת פורום
7/30/2008 6:49:00 PM
אלדד קניאל
תפרק ותחזיר........
נושא:
תפרק ותחזיר........
תאריך:
7/30/2008 6:49:00 PM
מחבר/ת:
אלדד קניאל
את הגלגל, יכול להיות שלכלוך כלשהו נמצא בין הדיסקיות וגורם לציוץ.
חזרה לפורום