טקסט הודעת פורום
| 7/30/2008 11:33:00 PM |
|
נושא: יער עופר-מיר"ב -הסוף? תאריך: 7/30/2008 11:33:00 PM
מחבר/ת: אלון וקסלר
גונבה שמועה לאוזניי שהיום החלו טרקטורים להרוס עוד סינגל ביער,אחד הארוכים והיפים בו (לאחר שהשחור והדרקנס מתים זצ"ל) האם אפשרל להכריז על מותו על יער עופר לרוכבי האופניים? לפחות נתארגן וניפרד ממנו בכבוד
|
חזרה לפורום |
|
|