הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/31/2008 11:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי 360 עם תוכן  התקשרתי אליהם לפני כמה דקות
נושא: התקשרתי אליהם לפני כמה דקות תאריך: 7/31/2008 11:40:00 AM
מחבר/ת: איתי 360

והם אמרו לי ש- 5.0 2008 עולה 2500 ש"ח, ו- 5.0 2009 עולה 2700 ש"ח.
זה שווה את ההפרש בין שניהם?
אהה.... והם אמרו לי שהבולם שמגיע על האופניים שיהיו לי (3.0) שווה 900 ש"ח (אני רוצה להחליף אותו ב- 5.0 במעמד הקנייה).


חזרה לפורום