הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/31/2008 4:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערו עינב עם תוכן  בעיות עצירה בדיסק הידראולי, מבקש עזרה...
נושא: בעיות עצירה בדיסק הידראולי, מבקש עזרה... תאריך: 7/31/2008 4:26:00 PM
מחבר/ת: ערו עינב

יש לי דיסק הידראולי של שימנו LX. לאחרונה בדיסק האחורי יש מצב שאו שהוא לא עוצר,
או שהגלגל ננעל. הייתי בחנות והרפידות תקינות. הם כיוונו לי את הידית אבל זה שיפר רק במעט את המצב.
האם יש למישהו רעיון? מכירים את התופעה?


חזרה לפורום