טקסט הודעת פורום
7/31/2008 6:24:00 PM
a mustaki
כי הם קצת ישנות
נושא:
כי הם קצת ישנות
תאריך:
7/31/2008 6:24:00 PM
מחבר/ת:
a mustaki
מה עוד שהם בלי שיכוך
חזרה לפורום