נושא: חוות דעת לגבי קניית אופניים תאריך: 7/31/2008 9:42:00 PM
מחבר/ת: יריב צובירי
שלום אני חדש פה ורציתי לדעת אם מישהו יכול לתת לי חוות דעת לגבי אופני KHS ALITE 150? איך הם בתור אופני כניסה? :confused: :confused: עקרונית הצרכים שלי הם לנסיעה יומיומית לעבודה (כ- 3 ק"מ מהבית), ואולי נתחיל לפתח כתחביב רכיבת שבילים.
תודה רבה
|