הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/31/2008 9:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יריב צובירי עם תוכן  חוות דעת לגבי קניית אופניים
נושא: חוות דעת לגבי קניית אופניים  תאריך: 7/31/2008 9:42:00 PM
מחבר/ת: יריב צובירי

שלום
אני חדש פה ורציתי לדעת אם מישהו יכול לתת לי חוות דעת לגבי אופני KHS ALITE 150?
איך הם בתור אופני כניסה? :confused: :confused:
עקרונית הצרכים שלי הם לנסיעה יומיומית לעבודה (כ- 3 ק"מ מהבית), ואולי נתחיל לפתח כתחביב רכיבת שבילים.

תודה רבה



חזרה לפורום