הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/31/2008 10:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני ברץ עם תוכן  shimano 520
נושא: shimano 520  תאריך: 7/31/2008 10:37:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ

אני קניתי פה באתר נעליים ופדלים שימנו הפדלים דגם 520 והנעליים mt41 יצא הכול בסביבות ה500 מאוד מומלצות יש נעליים יותר זולות אבל מנסיוני בשני דגמים שונים גם של שימנו שווה להשקיע. כמובן בהתאם למה שנוח לך. יש דגם נעליים mt31 שהוא יותר זול ועושה רושם סבבה. לפי מה שבדקתי בזמנו הכי זול פה באתר בתנאי שאתה מתקין את הפדלים בעצמך


חזרה לפורום