הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/31/2008 10:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  לא הבנתי אותך
נושא: לא הבנתי אותך תאריך: 7/31/2008 10:54:00 PM
מחבר/ת: ben g

הוא לא עוצר ורק לפעמים הוא עובד או שהוא פשוט לא מאט, רק ננעל ?


דור


חזרה לפורום