נושא: לגבי נעליים תאריך: 8/1/2008 11:44:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אל תחסוך בעניין הזה. נעל לא נוחה היא נעל לא נוחה, ונעלי רכיבה לא "מתאימות את עצמן לרגל".
אני רוכב עם נעליים של EXUSTAR כבר מעל שנתיים, ומרוצה מאוד.
לגבי פדלים אני מצטרף להמלצה על M520. פדל זול, אמין ונוח מאוד.
בהצלחה
|