הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/1/2008 4:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  shai k עם תוכן  התיייעצות לגבי בולם קדמי
נושא: התיייעצות לגבי בולם קדמי תאריך: 8/1/2008 4:01:00 PM
מחבר/ת: shai k

אני צריך את עזרתכם! יש לי אופני מונגוס והבעיה היא שהבולם (gila 80mm) כבר כמעט גמור (יש לי חופש בבולם והייתי בכמה חנויות ואמרו שאין איך לתקן אותו בגלל שאין כלים או משהו כזה ). אני שוקל לקנות בולם יד שניה הבעיה היא שאני לא יודע מה לבדוק, אז אם יש לכם טיפים איך לבדוק או חברה מומלצת אז יאללה....
יש איזה שהם מידות שצריך להתאים בין הבולם לאופניים??
ואיך הבולמים של : Judy SL-U, Marzocchi mz???
תודה


חזרה לפורום