טקסט הודעת פורום
| 8/2/2008 2:27:00 AM |
|
נושא: FELTCompulsion 2 תאריך: 8/2/2008 2:27:00 AM
מחבר/ת: גולן
מעוניין לשמע דעות על הדגם הנ"ל , גם סיגמנט של שירות ואחריות בארצנו . אישית לא היכרתי אך מאוד נהנתי ברכיבת מבחן ב ש ט ח
http://www.feltracing.com/08/product.asp?catid=1504,1526&pid=8729
תודה .
|
חזרה לפורום |
|
|