טקסט הודעת פורום
8/2/2008 12:37:00 PM
amir fr
.....
נושא:
.....
תאריך:
8/2/2008 12:37:00 PM
מחבר/ת:
amir fr
אני רוכב עם VANS ומרוצה מאוד וכמובן שיש נעליים נוספות כמו dc
בעיקרון כל הנעליים שמיועדות לסקייטבורד עובדות טוב על פלאט
חזרה לפורום