טקסט הודעת פורום
8/2/2008 1:09:00 PM
מוטי
כמה זה משנה?!
נושא:
כמה זה משנה?!
תאריך:
8/2/2008 1:09:00 PM
מחבר/ת:
מוטי
רוצה להרכיב 5אלמנט 5אינטש על שלדת הארו 4.5 אינטש (SHIFTR3)
לשתיהן I2I 190 מ"מ.
להרכיב בטוח אפשר! אז מה הבעייה!?
חזרה לפורום