הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/2/2008 1:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מוטי עם תוכן  כמה זה משנה?!
נושא: כמה זה משנה?! תאריך: 8/2/2008 1:09:00 PM
מחבר/ת: מוטי

רוצה להרכיב 5אלמנט 5אינטש על שלדת הארו 4.5 אינטש (SHIFTR3)
לשתיהן I2I 190 מ"מ.
להרכיב בטוח אפשר! אז מה הבעייה!?


חזרה לפורום