הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/2/2008 2:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן   :eek: באיזה טעם אתה אוהב את הגלידה שלך?
נושא: :eek: באיזה טעם אתה אוהב את הגלידה שלך? תאריך: 8/2/2008 2:40:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

ושוב תודה על התיקון.

וגם על זה שאתה עושה לי הגהות.
האם העובדה שמצאת רק שתי טעויות עד היום אומרת שבדרך כלל אני לא טועה?
אם כן, זה ממוצע מעולה, לא? :suss:


חזרה לפורום