טקסט הודעת פורום
| 8/2/2008 2:40:00 PM |
|
נושא: :eek: באיזה טעם אתה אוהב את הגלידה שלך? תאריך: 8/2/2008 2:40:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ושוב תודה על התיקון.
וגם על זה שאתה עושה לי הגהות. האם העובדה שמצאת רק שתי טעויות עד היום אומרת שבדרך כלל אני לא טועה? אם כן, זה ממוצע מעולה, לא? :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|