טקסט הודעת פורום
| 8/2/2008 3:24:00 PM |
|
נושא: אין בעיה תאריך: 8/2/2008 3:24:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם המרחק I2I זהה, אפשר להרכיב.
עלולה להיות בעיה אם המהלך של הבולם ארוך מהמקורי. נדיר, אבל כדאי לודא.
מהלך המתלה איננו מהלך הבולם, ואין משמעות ל"בולם אחורי עם מהלך 5 אינטש". אני לא מכיר בולמים עם מהלך כזה באופניים.
|
חזרה לפורום |
|
|