הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/2/2008 11:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  אנסה להסביר
נושא: אנסה להסביר תאריך: 8/2/2008 11:09:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

1. מד המתח בקישור - http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11995 - מיועד במקור למסוקים/מטוסים על שלט ואם תשים לב בסוללה http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12821 ישנם שני מחברים: לבן - מתחבר למד המתח או למטען ואדום מתחבר למנוע המטוס, או במקרה שלנו לנורה.
שים לב שמד המתח המדובר מיועד לפאק של 3 סוללות, אם אתה מייצר פאק של סוללות בעצמך תצטרך לחבר כל סוללה לשני מגעים כשיש חפיפה בין קוטב שלילי של סוללה אחת לקוטב חיובי של אחרת, לפי התרשים המצורף - http://www.dealextreme.com/feedbacks/browseCustomerPhotos.dx/sku.11995~id.11721

2. לגבי סוללות NiMh, אופציה סבירה, אבל:
א. סוללות אילו נפרקות גם אם הן לא בשימוש, לעומת LiIon ששומרות על הקיבולת שלהן גם אחרי שבועות רבים ללא שימוש או טעינה
ב. NiMh נותנות פחות אנרגיה לכל טעינה יחסית ל-LiIon ואף גדולות יותר ביחס לקיבולת שלהן
ג. NiMh מגיעות במתח של 1.2V בעוד LiIon במתח 3.7V כך שדרושות הרבה יותר סוללות למתח מסוים.(תעשה את החשבון שלך אם אתה רוצה לסחוב 10 סוללות NiMh לעומת 3 סוללות LiIon)
ד. יתרון משמעותי של NiMh שניתן לטעון אותן במטען מהיר בעוד ש-LiIon בדר"כ נטענות בקצב איטי והאחוזים האחרונים בטעינה לוקחים הרבה מאוד זמן יחסית (גרף טעינה אקספוננציאלי)

3. לגבי הנורה שראית בהספק 6W, שים לב לתגובות ותראה שטמפרטורת העבודה שלה כל כך גבוהה שהיא לא ממש מתאימה להרכבה בפנס אופניים.


חזרה לפורום