טקסט הודעת פורום
8/3/2008 2:52:00 AM
ערן מנשה
לדותן
נושא:
לדותן
תאריך:
8/3/2008 2:52:00 AM
מחבר/ת:
ערן מנשה
היי דותן,
תודה שהעמדת אותי על טעותי, הלא גם זו דרך ללמוד :) .
אשמח לשמוע התרשמותך מהשדרוג (בדמות סוללה) שאתה מוסיף לביו-לד.
ערן
חזרה לפורום