הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/3/2008 10:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  אני מצטרף
נושא: אני מצטרף תאריך: 8/3/2008 10:41:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אני רוכב (לא בשטח ובתוספת ספינינג) עם נעליים של EXUSTAR, יש להם כמה דגמים לא יקרים. בשטח אני רוכב עם נעליים של "גרנה", אך הם כבר יקרים (אך העמידות מופלאה!)
בכל מקרה אסור לקנות נעליים בלי למדוד.
לגבי פדלים - יש פדלים עם מסגרת, שאינם כ"כ נוחים לרכיבות עם נעליים ללא קליטים, אבל בהחלט מאפשרים רכיבות "למכולת" בלי לנעול את הנעליים עם הקליטים.
שים לב כי רב הקליטים הם מסוג "SPD", לרוב הרוכבים יש SPD וכך גם אופני ספינינג. לכן, כדאי שהקליטים יהיו מסוג SPD
(לאחר שאמרתי למה כדאי SPD, יש לי פדלים שאינם SPD, למסירה, ראה למטה)



חזרה לפורום