טקסט הודעת פורום
8/3/2008 3:30:00 PM
עינב ???
היית בסניף בת"א...
נושא:
היית בסניף בת"א...
תאריך:
8/3/2008 3:30:00 PM
מחבר/ת:
עינב ???
ואכן יש שם מס´ שילדות משומשות...
אך השילדת ש"מ היחידה שהייתה במידה S לא מתאימה לצרכיי...
תודה!
חזרה לפורום