הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/3/2008 3:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עינב ??? עם תוכן  היית בסניף בת"א...
נושא: היית בסניף בת"א... תאריך: 8/3/2008 3:30:00 PM
מחבר/ת: עינב ???

ואכן יש שם מס´ שילדות משומשות...
אך השילדת ש"מ היחידה שהייתה במידה S לא מתאימה לצרכיי...

תודה!


חזרה לפורום