הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/3/2008 3:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עודד נתנאל עם תוכן  טרמינולוגיה
נושא: טרמינולוגיה תאריך: 8/3/2008 3:35:00 PM
מחבר/ת: עודד נתנאל

שלום.
כשאני מעביר מהילוך שישי לשביעי, האם אני "מעלה" הילוך (כי מספר ההילוך יותר גבוה) או "מוריד" הילוך (כי הגלגל יותר קטן והשרשרת בעצם נופלת) ?
:confused:


חזרה לפורום