טקסט הודעת פורום
| 8/3/2008 3:35:00 PM |
|
נושא: טרמינולוגיה תאריך: 8/3/2008 3:35:00 PM
מחבר/ת: עודד נתנאל
שלום. כשאני מעביר מהילוך שישי לשביעי, האם אני "מעלה" הילוך (כי מספר ההילוך יותר גבוה) או "מוריד" הילוך (כי הגלגל יותר קטן והשרשרת בעצם נופלת) ? :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|