טקסט הודעת פורום
8/3/2008 11:09:00 PM
גיל שפיגל
איפוס קילומטראז´ פולאר
נושא:
איפוס קילומטראז´ פולאר
תאריך:
8/3/2008 11:09:00 PM
מחבר/ת:
גיל שפיגל
כשהשעון מראה על הקילומטראז´, לחץ לחיצה ארוכה מאוד, של כמה שניות, על הלחצן השמאלי העליון, של התאורה, וזה יאפס את המרחק.
חזרה לפורום