הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/3/2008 11:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיל שפיגל עם תוכן  איפוס קילומטראז´ פולאר
נושא: איפוס קילומטראז´ פולאר תאריך: 8/3/2008 11:09:00 PM
מחבר/ת: גיל שפיגל

כשהשעון מראה על הקילומטראז´, לחץ לחיצה ארוכה מאוד, של כמה שניות, על הלחצן השמאלי העליון, של התאורה, וזה יאפס את המרחק.


חזרה לפורום