טקסט הודעת פורום
| 8/4/2008 12:12:00 AM |
|
נושא: הבדלים בין סטיל לקבלר? תאריך: 8/4/2008 12:12:00 AM
מחבר/ת: יורם הניג
היי ברצוני להחליף את האחורי ל היי רולר 2.35
מה ההבדלים המהותיים בין שניי סוגיי הצמיג בהנחה שאני רוכב אגרסיבי ללא טיובלס לחץ נמוך בשטח 25 ובעיר 40 ורק יש הבדל במחירי הצמיגים
תודה לעונים
|
חזרה לפורום |
|
|