הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/4/2008 12:12:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יורם הניג עם תוכן  הבדלים בין סטיל לקבלר?
נושא: הבדלים בין סטיל לקבלר? תאריך: 8/4/2008 12:12:00 AM
מחבר/ת: יורם הניג

היי
ברצוני להחליף את האחורי ל היי רולר 2.35

מה ההבדלים המהותיים בין שניי סוגיי הצמיג בהנחה שאני רוכב אגרסיבי ללא טיובלס לחץ נמוך בשטח 25 ובעיר 40
ורק יש הבדל במחירי הצמיגים

תודה לעונים


חזרה לפורום