הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/4/2008 5:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amir fr עם תוכן  ...
נושא: ... תאריך: 8/4/2008 5:28:00 PM
מחבר/ת: amir fr

לכל צמיג יש "bid " רצועה שנועדה לשמור ולתמוך בצורת הדופן.
סטיל - חזק, פחות גמיש ויותר כבד
קוולר - חזק גמיש וקל

מכיוון שאתה רוכב בלחץ יחסית נמוך עם פנימית אולי עדיף סטיל, בגלל הקשיחות
יהיה פחות רגיש לצביטות לעומת הקוולר הגמיש.




חזרה לפורום