טקסט הודעת פורום
| 8/4/2008 5:28:00 PM |
|
נושא: ... תאריך: 8/4/2008 5:28:00 PM
מחבר/ת: amir fr
לכל צמיג יש "bid " רצועה שנועדה לשמור ולתמוך בצורת הדופן. סטיל - חזק, פחות גמיש ויותר כבד קוולר - חזק גמיש וקל
מכיוון שאתה רוכב בלחץ יחסית נמוך עם פנימית אולי עדיף סטיל, בגלל הקשיחות יהיה פחות רגיש לצביטות לעומת הקוולר הגמיש.
|
חזרה לפורום |
|
|