הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/4/2008 9:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר נחום עם תוכן  זה תלוי
נושא: זה תלוי תאריך: 8/4/2008 9:07:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום

המערכת ברקס שלך היא מחוב רת לשיפטר?אם לא זה לא בעיה להחליף להידראולי

אתה צריך להחליף את כל המערכת שלך זה כולל את הכל חוץ מרוטורים אבל זה גם אפשר זה רק תלוי


מה התקציב שלך לברקסים?
תעלה תמונה של האופניים שלך שרואים איזה דיסקים יש לך ואיזה שיפרטים ומעצורים יש לך

בהצלחה


חזרה לפורום