טקסט הודעת פורום
8/4/2008 10:29:00 PM
גיא רודוי
אהבתי =]
נושא:
אהבתי =]
תאריך:
8/4/2008 10:29:00 PM
מחבר/ת:
גיא רודוי
אהבתי תפניות שלך חחח
חסר שם קצת קפיצות לא?
בכל מקרה נחמד לאללה.. באיזה אזור זה בארץ?
חזרה לפורום