טקסט הודעת פורום
8/5/2008 10:50:00 AM
שרון קם
אופני נשים
נושא:
אופני נשים
תאריך:
8/5/2008 10:50:00 AM
מחבר/ת:
שרון קם
שלום אני מענין לדעת אם נשים יוכולות לירכב על כול דגם של אופנים לדוגמה trek fuel ex 7 או צריך דגם מיוחד לנשים תודה שרון
חזרה לפורום