הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/5/2008 10:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שרון קם עם תוכן  אופני נשים
נושא: אופני נשים תאריך: 8/5/2008 10:50:00 AM
מחבר/ת: שרון קם

שלום אני מענין לדעת אם נשים יוכולות לירכב על כול דגם של אופנים לדוגמה trek fuel ex 7 או צריך דגם מיוחד לנשים תודה שרון


חזרה לפורום