טקסט הודעת פורום
8/5/2008 11:29:00 AM
צחי בר סלע
חלק זה אינו "אוזן"
נושא:
חלק זה אינו "אוזן"
תאריך:
8/5/2008 11:29:00 AM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
חלק של המתלה האחורי אכן סביר שיעלה מחיר בלתי סביר (אני תמיד נגד מחירים שערורייתיים :suss: )
אוזן לא צריכה לעלות הרבה...
חזרה לפורום