הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/5/2008 12:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  תוספת טכנית
נושא: תוספת טכנית תאריך: 8/5/2008 12:09:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

לכל שלדה מתאימה מידת I2I מסויימת.
מידות I2I הן סטנדרטיות, ולמרות שיש כמה גדלים, אין המון.
גיאומטריית השלדה מכתיבה שני פרמטרים: אורך I2I (פתוח וסגור) ומהלך הבלימה/שיכוך.
כל עוד I2I מתאים, אין שום בעיה. קל לראות בולם זהה על שלדה עם 100, 120 וגם 140 מ"מ שיכוך.

אז איפה יש בעיה? כאשר הבולם (אלמנט הבלימה) מתארך או מתקצר יותר מהמיועד לפי השלדה, חלקים שלא אמורים לגעת אחד בשני עלולים לגעת. במקרה כזה שבר בשלדה יבוא מהר מאוד.


חזרה לפורום