טקסט הודעת פורום
| 8/5/2008 1:07:00 PM |
|
נושא: אני צריך עזרה תאריך: 8/5/2008 1:07:00 PM
מחבר/ת: ירוסלב רדינסקי
אני רוצה ליקנות אופניים איזה האיתם מציעים לי אני בערך בסכום של 1500 אופני שיכוך מלא ? זנב כשיל וכדומה . אני רוכב גם בעיר וגם בשטח ... תודה מראש :) :)
|
חזרה לפורום |
|
|