טקסט הודעת פורום
8/5/2008 1:38:00 PM
איתן ברמן
אם אני זוכר נכון, ההבדל הוא ברוחב החישוק
נושא:
אם אני זוכר נכון, ההבדל הוא ברוחב החישוק
תאריך:
8/5/2008 1:38:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
איזה צמיגים אתה מתכנן להרכיב עליהם?
חזרה לפורום