הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/5/2008 4:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  אוקיי התכוונתי לפירוט הזה:
נושא: אוקיי התכוונתי לפירוט הזה: תאריך: 8/5/2008 4:25:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

I2I ארוך מהמיועד לשלדה, או I2I בבולם לחוץ אשר קטן מהמיועד לשלדה, עלול לגרום לשלדת הזנב לגעת במקומות שהיא לא אמורה להגיע אליהם. (מגע כזה יכול לשבור גם שלדה אגרסיבית מאוד בקלות רבה)

ולגבי מידות לא סטנדרטיות ועוד שאר ירקות: בוני השלדות מאוד אוהבים להעביר את הבולמים דרך השלדה, מעל ומתחת לכל מיני מקומות לא חשובים, כמו אוזן הרוכב וליד ה-GPS שבחנות, העיקר שזה יגרום לרוכב חולה השידרוגיטיס להחליף שלדה פגז מודל 2008 וחצי בשלדה פגז (אשר עושה בדיוק אותו הדבר) והיא מודל 5 חודשים טרום דגם 2009. (ואם כבר הוחלפה השלדה, אז למה לא להחליף את ה-GPS שאחד שמידת הדיוק שלו בחצי סנטימטר יותר מדוייק.)
(ועד כאן בכיינות על תרבות צריכה קלוקלת)


חזרה לפורום