הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/2/2002 8:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי רוזנבלום עם תוכן  :*)
נושא: :*) תאריך: 11/2/2002 8:46:00 PM
מחבר/ת: איתי רוזנבלום

:*) מרגש... רק בוא לא נגזים - לא כל שלב. חלק ראיתי בלי להקליט (התעלצתי לצאת לאימון - קורה...). תודה לכם. זה ממש משמח לשמוע את זה :-) ותודה לך דרור - "בלעדיך לא הייתי מצליח" :-)


חזרה לפורום