טקסט הודעת פורום
| 11/2/2002 8:46:00 PM |
|
נושא: :*) תאריך: 11/2/2002 8:46:00 PM
מחבר/ת: איתי רוזנבלום
:*) מרגש... רק בוא לא נגזים - לא כל שלב. חלק ראיתי בלי להקליט (התעלצתי לצאת לאימון - קורה...). תודה לכם. זה ממש משמח לשמוע את זה :-) ותודה לך דרור - "בלעדיך לא הייתי מצליח" :-)
|
חזרה לפורום |
|
|