נושא: /// תאריך: 8/5/2008 9:03:00 PM
מחבר/ת: amir fr
מפרט מעולה קשה לראות איפה החיסכון יהיה משמעותי כמו כןיש לי ניסיון טוב עם ה -cross ride אפשר לבנות סטים קצת יוצר קלים אבל לא באופן משמעותי.
ניתן לחסוך משקל בברקס במידה ותחליף ל-xtr אבל שוב המגורה שמורכבים זכו לאהדת המגזינים בכל העולם....
בנייה :suss: ברמה :rating: :rating:
|