הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/5/2008 9:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amir fr עם תוכן  ///
נושא: /// תאריך: 8/5/2008 9:03:00 PM
מחבר/ת: amir fr

מפרט מעולה קשה לראות איפה החיסכון יהיה משמעותי
כמו כןיש לי ניסיון טוב עם ה -cross ride אפשר לבנות סטים
קצת יוצר קלים אבל לא באופן משמעותי.

ניתן לחסוך משקל בברקס במידה ותחליף ל-xtr אבל שוב המגורה שמורכבים
זכו לאהדת המגזינים בכל העולם....

בנייה :suss: ברמה :rating: :rating:


חזרה לפורום