טקסט הודעת פורום
8/5/2008 9:30:00 PM
שחר חברוני
אל תדאג לא נעלבתי - פשוט המשכתי את הקו הציני
נושא:
אל תדאג לא נעלבתי - פשוט המשכתי את הקו הציני
תאריך:
8/5/2008 9:30:00 PM
מחבר/ת:
שחר חברוני
ואין עלי בזה... :p
חזרה לפורום