טקסט הודעת פורום
| 8/5/2008 10:58:00 PM |
|
נושא: גם אני מתעניין בקבוצת רכיבה לטיולי שטח תאריך: 8/5/2008 10:58:00 PM
מחבר/ת: אריגו סא
שלום חברה, אני רוכב שבילים ושטח, ובכיף אם תעדכנו אותי שאתם יוצאים לרכיבות אשמח לרכוב איתכם. אני אוהב מסלולי שטח מאתגרים אפשרי גם באמצע שבוע אם יוצא לכם ביי אבי :cool: :cool:
|
חזרה לפורום |
|
|