נושא: הצעה תאריך: 8/5/2008 11:13:00 PM
מחבר/ת: אריק ARIK
יש פה מישהו שמוכר נורקו NORTHSHORE במצב שנראה טוב ומפרט שכולו SAINT באזור ה 4500,תחפש את המודעה בלוח ,אני המלצתי עליהם לחבר שלי שחיפש בתקציב דומה.
חוץ מזה למה לך לחפש אופניים פה כשאתה יודע איפה הדוד מחביא באנשי... :laugh:
|