הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/5/2008 11:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריגו סא עם תוכן  אני חושב שארצה 2.1 לטיולי שטח בעיקר XC
נושא: אני חושב שארצה 2.1 לטיולי שטח בעיקר XC תאריך: 8/5/2008 11:26:00 PM
מחבר/ת: אריגו סא

עדיין לא החלטתי כרגע יש לי KENDA NEVEGAL 2.1 ובינתיים הם בסדר. (יש לי גם צמיגי כביש 26")



חזרה לפורום