טקסט הודעת פורום
8/5/2008 11:26:00 PM
אריגו סא
אני חושב שארצה 2.1 לטיולי שטח בעיקר XC
נושא:
אני חושב שארצה 2.1 לטיולי שטח בעיקר XC
תאריך:
8/5/2008 11:26:00 PM
מחבר/ת:
אריגו סא
עדיין לא החלטתי כרגע יש לי KENDA NEVEGAL 2.1 ובינתיים הם בסדר. (יש לי גם צמיגי כביש 26")
חזרה לפורום