טקסט הודעת פורום
8/6/2008 12:45:00 AM
יבגני קוורמן
DA BOMB MOLOTOV
נושא:
DA BOMB MOLOTOV
תאריך:
8/6/2008 12:45:00 AM
מחבר/ת:
יבגני קוורמן
מה אתם אומרים על דה בומב מולוטוב השלדה תתאים ל פריי רייד אני רוצה לשים לה בולם טריפל 170 השלדה היא מדיום :D
חזרה לפורום