הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/6/2008 12:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יבגני קוורמן עם תוכן  DA BOMB MOLOTOV
נושא: DA BOMB MOLOTOV תאריך: 8/6/2008 12:45:00 AM
מחבר/ת: יבגני קוורמן

מה אתם אומרים על דה בומב מולוטוב השלדה תתאים ל פריי רייד אני רוצה לשים לה בולם טריפל 170 השלדה היא מדיום :D


חזרה לפורום