נושא: רוצה לעבור מ דירט / אורבן לדאון היל מחפש עזרה תאריך: 8/6/2008 12:55:00 AM
מחבר/ת: יבגני קוורמן
אתם מכירים מישהו שרוצה לעשות ראש בראש אני יש לי DIMONDBACK ASULT אופניים מזה משופרות שמתי עליהם מלאא כסף ואני רוצה לעבור או ל פריי רייד או לדאון היל על הדיימונדבק שלי יש הייז סטרוקר חדשים מלפניי חודשיים רוטורים חדשים של הייז מאתמול 203 ממ סראם איקס 7 מוליך שרשרת חדש של טרובטיב חישוקים סינגל טרק של סאן רימס קידון דה בומב חדש סטם טרובטיב הוזפלט צמיג היי רולר מאחורה ומקדימה אני מחליף מחר מי שרוצה אני מעוניין ה IRON HORSE SGS או כל אופניים אחרים שהם בקטגוריית ה דאון היל שהם משנתון מאוחר כאילו שהם כבר די ישנות כדי לא להוסיף הרבה כסף בהתחלת הקניה אני מוכן להוסיף כסף אבל לא יותר מדי ולא לשכוח שהאופניים שלי הם הכי משופרות בארץ והם במצב הכי טוב שיכול להיות מוכר אותם בצער רב בגלל שהאורבן כבר לא מעניין אותי ויש לי כאבי ברכיים נוראיים אם האופניים האלה
+ תודה מראש ............. :suss: :rating: :D :p :| :laugh:
|