הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/6/2008 6:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אם כך, אני לא רואה סיבה להעדיף חישוק רחב
נושא: אם כך, אני לא רואה סיבה להעדיף חישוק רחב תאריך: 8/6/2008 6:13:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

הייתי מסתפק ב717.


חזרה לפורום