טקסט הודעת פורום
8/6/2008 6:13:00 AM
איתן ברמן
אם כך, אני לא רואה סיבה להעדיף חישוק רחב
נושא:
אם כך, אני לא רואה סיבה להעדיף חישוק רחב
תאריך:
8/6/2008 6:13:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
הייתי מסתפק ב717.
חזרה לפורום