הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/6/2008 10:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור אס. עם תוכן  שאלה לגבי בולם קידמי - הידית נעילה..
נושא: שאלה לגבי בולם קידמי - הידית נעילה.. תאריך: 8/6/2008 10:31:00 AM
מחבר/ת: ליאור אס.

שלום,
הבנתי שיש אפשרות לנעול לשחרר את הבולם הקידמי,לפי הצורך,
יש לי את הכפתור\ידית בצד הימני של הבולם...השאלה שלי ...למה משמש הכפתור המסתובב בצד השמאלי של הבולם..הוא נראה מעט שונה,
אופני GT אבלנש 2.0 בולם 100
הימני מופיע בתמונה
השמאלי דומה רק בלי ה"ידית" הקטנה כפי שיש בתמונה


חזרה לפורום