נושא: שאלה לגבי בולם קידמי - הידית נעילה.. תאריך: 8/6/2008 10:31:00 AM
מחבר/ת: ליאור אס.
שלום, הבנתי שיש אפשרות לנעול לשחרר את הבולם הקידמי,לפי הצורך, יש לי את הכפתור\ידית בצד הימני של הבולם...השאלה שלי ...למה משמש הכפתור המסתובב בצד השמאלי של הבולם..הוא נראה מעט שונה, אופני GT אבלנש 2.0 בולם 100 הימני מופיע בתמונה השמאלי דומה רק בלי ה"ידית" הקטנה כפי שיש בתמונה
|